Για

Διαμονή
1. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ορθή και σωστή καταχώρηση των στοιχείων για την
κράτηση .
Το ξενοδοχείο δεν έχει καμία ευθύνη .
2. Ο πελάτης πρέπει να κάνει την πληρωμή της κράτησης καταβάλλοντας το 50 % του
συνολική πληρωμή ως εγγύηση
επιλέγοντας τον κατάλληλο τρόπο πληρωμής. Εάν πρόκειται για κατάθεση στο λογαριασμό,
η κατάθεση πρέπει να γίνει εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, στα στοιχεία του λογαριασμού
δίνεται μετά την ολοκλήρωση της κράτησης ,
δίνοντας το όνομα και το επώνυμο της κράτησης .
Σε περίπτωση κράτησης τελευταίας στιγμής, η προκαταβολή πρέπει να γίνει εντός δώδεκα (12) ωρών ή
επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο τηλεφωνικά ( Τηλ . ( 0030) 2242024701) για να μάθετε τι μπορεί να είναι
γίνεται.
Εάν πληρώνετε με πιστωτική κάρτα (MasterCard ή Visa), η πληρωμή γίνεται μέσω του ασφαλούς
ιστοσελίδα του Vivapayments.gr
Υπεύθυνος για την ασφάλεια των δεδομένων και της συναλλαγής είναι μόνο Vivapayments.gr.
Σε περίπτωση σφάλματος , επικοινωνήστε μαζί τους.
3. Το ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο για τη διαφύλαξη των προσωπικών πληροφοριών του καθενός
πελάτη και σε καμία περίπτωση δεν θα τους παράσχει σε τρίτους, εκτός από πολύ
απαραίτητη περίπτωση (κλοπή , εγκληματικές πράξεις ) . Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από το ξενοδοχείο για
λόγοι ενημέρωσης των πελατών, μέσω κλήσης ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), για τρέχουσες προσφορές
και εκδηλώσεις.
Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί να ενημερωθεί για τις τρέχουσες προσφορές και εκδηλώσεις, αυτός
μπορεί να διαγραφεί από τη λίστα μας στέλνοντάς μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον τίτλο " Κατάργηση εγγραφής
εγώ από τη λίστα ενημερωτικών δελτίων σας".
4. Κατά τη διάρκεια της διαμονής του, ο πελάτης συμφωνεί να συμμορφωθεί με τα ισχύοντα λειτουργικά ξενοδοχεία"
κανόνες, που σέβονται τους άλλους πελάτες και το προσωπικό και δεν προκαλούν ζημιά σε ακίνητα
και απτή προσωπική ιδιοκτησία του ξενοδοχείου. Διαφορετικά, το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να εκδιώξει
ο πελάτης, χωρίς οποιαδήποτε επιστροφή και σε περίπτωση απώλειας ή ζημίας λόγω του κακού του πελάτη
συμπεριφορά, ο πελάτης πρέπει να πληρώσει την πρόσθετη οικονομική αποζημίωση, παρόμοια με την απώλεια
ή έχει προκληθεί ζημιά . Το ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο για τη συντήρηση και τη σωστή
λειτουργία των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού της.
Check-in | 2:00 μ.μ. |
Check-out | 12:00 μ.μ. |
Ακύρωση κράτησης |
Η εγγύηση επιστρέφεται μόνο σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι τρεις (3) ημέρες για χαμηλή |
Όροι & Προϋποθέσεις
Η εγγύηση επιστρέφεται μόνο σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι τρεις (3) ημέρες για χαμηλή
Περίοδος (Μάιος-Ιούνιος, Σεπτέμβριος-15 Δεκεμβρίου) ,
Φεβρουάριος-Μάρτιος) ή δέκα (10) ημέρες για την υψηλή περίοδο (Ιούλιος-Αύγουστος, 16 Δεκεμβρίου-
Ιανουάριος, Απρίλιος) πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξης.
Εάν η ακύρωση συμβεί μετά τις παραπάνω ημέρες, η εγγύηση δεν επιστρέφεται
τέλος πάντων. Σε περίπτωση μη εμφάνισης, η εγγύηση δεν επιστρέφεται . Η προκαταβολή επιστρέφεται
μόνο για λόγους που το ξενοδοχείο θεωρεί σοβαρό για τη μη εμφάνιση του
πελάτη και μετά από ειδοποίηση από τον πελάτη μέχρι και την ημέρα άφιξης.